Saya peniaga pakaian bazar malam di Uptown Setiawangsa ingin mengadu tentang khemah putih di robohkan oleh DBKL pada tarikh 12/7/2011 jam 11:00 pagi tanpa sebarang notis daripada pihak penganjur.

Setahu saya DBKL ada mengatakan tapak di khemah putih dalam prosesan, jadi saya rasa ini bukan atas sebab tiada lesen tapi sebotag dari penganjur atasan dahulu yang tuan punya khemah putih L A linear ACTIVE SDN BHD CENTRUM Setiawangsa. Di syarikat itu ada mengatakan mahu mengambil semula khemah putih dari penganjur NUR GLOBAL SERVICE SDN BHD.


Selain itu, saya sebagai peniaga amat berasa sedih kerana mereka tidak mahu menunggu selepas raya untuk kembalikan khemah putih mereka kerana kita sudah pun mengambil stok barang-barang yang banyak untuk di jual di hari raya. Kita peniaga semua kerugian 100ribu termasuk beli khemah putih pada peniaga sebelum ini. Mana sifat kemanusiaan bangsa melayu kita kerana ingin menjatuhkan bangsa sendiri, majaroti semua peniaga dalam itu melayu.

Oleh disebabkan itu, kami tersepit di tengah-tengah,kami perniaga semua sudah pun membuat laporan polis yang terdekat di situ.Tempat itu sekarang menjadi tempat maksiat dan peragut yang menunggu mangsa,kita mintak bandaraya meletakkan lampu kerana di situ gelap dan ada bahan serpihan yang merbahaya kepada kanak-kanak dan mengunjung di situ.

By: zariyati

Copyright © 2010 - 2011 Aduan Rakyat Online. All Rights Reserved | Ultima by Blog Oh! Blog

DISCLAIMER: Laman web www.aduanrakyat.com.my tiada kaitan langsung dengan TV3 ataupun dengan laman web rasmi TV3 www.tv3.com.my walau dengan apa cara sekalipun.